Thin girl is beautiful girl !!!
PLS o hlásky- SONB 2.kolo! Díky moc!

Mléčná dieta

9. září 2009 v 14:50 | Rachel |  Diety
Ze zkušeností známých, sem se dozvěděla, že při téhle dietě je pocit na zvracení, nafouklé břicho a nevolno.....prý ale zabírá.



1. Den
7:00 250ml mléka
10:00 250ml mléka
13:00 250ml mléka
16:00 250ml mléka
19:00 250ml mléka

2. Den
7:00 1 bílí jogurt ( activia )
10:00 150g tvarohu
13:00 150g vařeného hovězího masa
16:00 150g vařené zeleniny
19:00 2 vejce + hrnek čaje

3.Den
7:00 100g ovoce
10:00 100g zeleniny
13:00 100g kuřecí šunky
16:00 250 ml mléka
19:00 150 g vařeného kuřecího masa

4. Den
7:00 1 bílá activia
10:00 250ml mléka
13:00 100g zeleniny
16:00 100g zeleniny
19:00 100g kuřecí šunky + 250 ml čaje

5.
Den 7:00 2 vejce + 100g zeleniny
10:00 100g zeleniny
13:00 150g tvarohu
16:00 100g ovoce
19:00 100g zeleniny + 250 ml zakysaného mléka

6.
Den 7:00 100g šunky
10:00 100g ovoce
13:00 100g tvarohu
16:00 100g libového masa
19:00 250 ml zakysaného mléka

7.
Den 7:00 2 vejce
10:00 100g ovoce
13:00 250g tvarohu
16:00 100g libového masa
19:00 250 ml mléka

8. Den
7:00 200g ovoce
10:00 200g zeleniny
13:00 200g ovoce
16:00 200g zeleniny
19:00 200g ovoce

9. Den
7:00 1 bílá activia
10:00 150g tvarohu
13:00 150g vařeného hovězího masa
16:00 150g vařené zeleniny
19:00 2 vejce + hrnek čaje

10.Den
7:00 100g ovoce
10:00 100g zeleniny
13:00 100g kuřecí šunky
16:00 250 ml mléka
19:00 150 g vařeného kuřecího masa

11. Den
7:00 1 bílá activia
10:00 250ml mléka
13:00 100g zeleniny
16:00 100g zeleniny
19:00 100g kuřecí šunky + 250 ml čaje

12. Den
7:00 2 vejce + 100g zeleniny
10:00 100g zeleniny
13:00 150g tvarohu
16:00 100g ovoce
19:00 100g zeleniny + 250 ml zakysaného mléka

13. Den
7:00 100g šunky
10:00 100g ovoce
13:00 100g tvarohu
16:00 100g libového masa
19:00 250 ml zakysaného mléka

14. Den
7:00 2 vejce
10:00 100g ovoce
13:00 250g tvarohu
16:00 100g libového masa
19:00 250 ml mléka

Denně je nutno vypít alespoň 2 litry tekutin (čistá voda, minerálka bez bublinek) - lze dochutit citrónem Černá káva pouze v hodině, kdy se pije mléko Při vaření masa se může vypít při hladu vývar (pozor - pečené, smažené pokrmy - NE) Zelenina - syrová nebo vařená Maso - solit minimálně Tvaroh - netučný v kelímku Jogurt - s živou kulturou

Další info o této dietě:-)

Co je mléčná dieta?

Mléčná dieta je velmi monotónní dieta založená na konzumaci mléka a mléčných výrobků v kombinaci s malým množstvím zeleniny a masa.

Jak dlouho se mléčná dieta dodržuje?

Mléčná dieta trvá 14 dní, přičemž poslední den se již vracíme k normální stravě.

Kolik lze pomocí mléčné diety shodit?

Při správném postupu lze shodit 7-10 kg. Individuálně lze dosáhnout i většího úbytku.

Pro koho je mléčná dieta vhodná?

Mléčná dieta se hodí pro ty, kteří chtějí rychle zhubnout více kilogramů, mají pevnou vůli a jsou ochotni riskovat zdravotní komplikace v důsledku rychlé ztráty kil a nedostatku živin.

Jak mléčná dieta funguje?

Minimální množství jídla (jinými slovy minimální objem kalorií), pravidelnost stravování (tj. 5x denně po 3 hodinách), žádné přílohy ani sladkosti (tj. žádné sacharidy) a pitný režim (tj. odplavení škodlivin a rychlejší metabolismus) - všechny tyto aspekty nezadržitelně a zcela logicky vedou k úbytku váhy.

Jaké potraviny jsou při mléčné dietě povoleny?

Konzumují se zejména mléko a mléčné výrobky. Maso a zeleninu je možné jíst ve velmi omezeném množství, a to pětkrát denně v přesně stanovených časových intervalech. K tomu je doporučováno dodržovat pitný režim, tedy minimálně 2 litry vody denně.

Jaké potraviny jsou při mléčné dietě zakázány?

V jídelníčku není žádná příloha, tučné uzeniny, tučné sýry, sladkosti, sladké a perlivé nápoje, alkohol. Jídlo je přesně rozepsáno do denního programu a povoleno není ani sousto navíc.

Jaká jsou pozitiva mléčné diety?

  • Rychlý úbytek váhy. Hmotnost jde rychle dolů a docílit lze i velkého úbytku.
  • Pitný režim. Dieta zahrnuje dostatek tekutin, což napomáhá procesu odbourávání tuků.

Jaká jsou negativa/rizika mléčné diety?

  • Chuť a hlad. Chuťově je dieta velmi chudá. Díky malému množství jídla a jeho nevhodné skladbě málo zasytí a vyvolává pocit hladu.
  • Nevyvážená strava. Příliš mnoho bílkovin zatěžuje organismus, nedostatek ostatních živin může mít vážné zdravotní následky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 MoNnYy ♥SB♥ MoNnYy ♥SB♥ | Web | 9. září 2009 v 22:10 | Reagovat

AHOJDA:) jasne že spřátelím..a moc ráda:):-* jen se omlouvám, že jsem na blogu nebyla...ale dopisu proc:) jinak tuhle dietu sem drzela...pouze 3 dny,p tz pak sem onemocnela...a musela sem podle doktorkky najet na jinou stravu :-) ale opravdu zabírá:D

2 Sun_Bow Sun_Bow | Web | 10. září 2009 v 10:13 | Reagovat

do toho bych nikdy nešla..:-D jo shodím třeba 7 kilo..ale na jak dlouho?..pak začnu jíst nějak normálněji a kila půjdou nahoru..

3 Abi Abi | Web | 10. září 2009 v 12:02 | Reagovat

No,příští týden je sport.kurz,obsahuje i plavání v bazéně a já do plavek prostě nevlezu..

4 RoxY RoxY | Web | 10. září 2009 v 18:14 | Reagovat

to je super,skusim :)

5 L@d.Y GlooG@ L@d.Y GlooG@ | Web | 11. září 2009 v 15:51 | Reagovat
6 L@d.Y GlooG@ L@d.Y GlooG@ | Web | 13. září 2009 v 9:47 | Reagovat
7 _LiMetQa_ _LiMetQa_ | Web | 13. září 2009 v 21:01 | Reagovat

Tak tuhle dietu bych nedržela... Vím že na to nemám :D By mi bylo do 2 dnech blbě :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama